Bio

Hola!
förlåt att jag inte bloggat. igår var jag i skolan sen drog jag hem till Isa och sen åkte jag Isa och Åsa in t tc och väntade på att bion skulle börja i 4 timmar haha, vi var lite tidiga men vi typ kollade i lite affärer och så, jag köpte bara ett puder. Sen käka vi på donken. Sen kom Sofia och bion börja vi såg Breking Dawn, tyckte den var sådär. Asso den var inte alls som dom andra, bara konstig typ? Sen när vi åkte hem tyckte vi att det var tråkigt så då bästmde vi oss för att sova hos Sofia.
Så vi såg på  American Pie, ettan och tvåan tror jag? Aa, och sen frös vi hjäl men nu är jag hemma och så. Felica ska sova här vi kommer vara helt själva i hela huset haha, så det blir najs att slippa föräldrarna. Aja ska chilla lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0